سوالات متداول:

ازکجا بفهمیم که کالای خریداری شده اصل است؟

می توان بعد از تمام شدن گارانتی دستگاه آن را دوباره گارانتی کرد؟

آیا براش‌ها شامل گارانتی می شوند؟

چه مشکلاتی شامل گارانتی می شود؟

آیا بعد از استفاده از دستگاه امکان تعویض آن وجود دارد؟


تمام دستگاه های کیوت اسکین شامل ۱۲ ماه گارانتی تعویض اکسیر سلامت می شوند.
در صورتی که دستگاه شما با مشکلی مواجه شد، بدنه ی دستگاه خود را به همراه کارت گارانتی و درج مشکلی که با آن مواجه هستید برای رفع مشکل به آدرس پشتیبانی ارسال نمایید.
لازم به ذکر است براش‌ها شامل گارانتی نمی شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی نحوه گارانتی محصول با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۴۵۱۰۹۵